درباره شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین

شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین(TNRS) در بهار 96 با مجموعه ای از متخصصین با تجربه بمنظور ارائه مشاوره در خصوص شرایط و هزینه های مرتبط با خرید انشعاب برق و یا تغییر در قدرت انشعابات موجود ( افزایش و کاهش قدرت، تفکیک و ادغام) - تعرفه های بهای برق مصرفی و انتخاب گزینه بهینه برای مشترکین و همچنین تامین، تجهیز، نگهداری و تعمییر تاسیسات برقی اختصاصی تاسیس گردیده است.
از دیگر خدمات این مجموعه مشاوره و ارائه راهنمایی در خصوص کنترل محاسبات قبوض به جهت کاهش هزینه های بهای برق مصرفی و مشارکت در طرحهای پیکسایی است.
این مجموعه در زمینه مدیریت مصرف(DSM)، ارائه راهکارهای نظام آراستگی (5s)، بهبود مستمر(kaizen) و حلقه های کنترل کیفیت (Qcc) نیز فعالیت می نماید.


مسئولیت اجتماعی

تعهد به جامعه و محیط زیست، مفهومی چند وجهی در شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین می باشد.

ما همواره در جایگاه یک مجموعه متخصص و با تجربه و پیشرو در توسعه کسب و کار و اطلاع رسانی در خصوص تامین برق مطمئن با کمترین هزینه و کمترین آلایندگی، مسئولیتهای اجتماعی خود را مد نظر داشته ایم.

توجه به مقولات سلامت،ایمنی، محیط زیست(HSE) ، مدیریت مصرف (DSM)، مورد تاکید همیشگی این مجموعه بوده و نقش مهمی در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های این شرکت دارد.

علاوه بر این تلاشهای زیادی در جهت ارتقاء راندمان صنایع از طریق همکاری با وزارت محترم نیرو، شرکت محترم توانیر و دارندگان جدیدترین فناوری ها مرتبط در سطح جهان و دستیابی به اطلاعات و دانش روز انجام شده است.


شرکای تجاری

شرکت تعرفه نیروی راهگستران سورین متقاضیان و مشترکین محترم برق، وزارت محترم نیرو، شرکتهای محترم توانیر ، برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق وشرکت محترم آریا ترانسفو را شرکای تجاری خود دانسته و درجهت نیل به اهداف شرکای تجاری خود همکاری می نماید.


مسئولیت محیط زیست (HSE)

الف) بعد دیماند ( میزان قدرت درخواستی)

- مشاوره و راهنمایی در خصوص انتخاب دیماند مناسب و کاهش هزینه های متقاضی  در خرید انشعاب و بهای برق مصرفی، کاهش اشغال بیش از نیاز ظرفیت تاسیسات و تجهیزات برقی از نیروگاه تا محل مصرف


ب) بعد مسافرتهای درون شهری


- با عنایت به اطلاع از آخرین بخشنامه ها و فرایندهای مرتبط با خرید یا هرگونه تغییر در انشعاب برق از مراجعات درون شهری جلوگیری میگردد.


 پ) بعد عدم مصرف کاغذ

- تلاش در زمینه کاهش و حذف مکاتبات متعدد و بی مورد که ناشی از عدم اطلاع متقاضیان می باشد در نتیجه مصرف کمتر کاغذ به منظور جلوگیری از قطع درختان


ت) بعد کاهش آلودگی هوا:

با ارائه راهکارهای مدیریت مصرف و مدیریت ساعات مصرف تلاش در جهت جلوگیری از نیاز به تولید پست برق و جلوگیری از آلودگی بیشتر محیط زیست میگردد.


ث) بعد استفاده از انرژی ها پاک:

- اطلاع رسانی و راهنمایی متقاضیان و مشترکین به سرمایه گذاری در خصوص ایجاد ظرفیتهای تولید و مصرف انرژیهای پاک خصوصا انرژی خورشیدی